
Міжнародна конференція власників та керівників підприємств індустрії краси
Clear Beauty Business 2.0
22-23 вересня 2021 року
Зал: Павільйон №1, Зал №2 (вхід 1С зі сторони Novus, другий поверх)
Реєстрація: Павільйон №1, вхід 1С (зі сторони Novus)
В рамках найбільшої міжнародної виставки InterCHARM-Україна
Offline + Online!
10:30 – 18:00
Власники виступлять для власників! Власники, практикуючі керівники, інвестори мережевих салонів і б'юті підприємств з унікальною бізнес-моделлю - спікери конференції Clear Beauty Business 2.0
Спікери конференції:
Ольга
Хайновська
Марія
Терехова
Анна
Тимофієнко
Катерина
Ровінська
Лера
Рума
Юлія
Панчук
Анна
Кравченко
Ірина
Погодіна
Микола
Богдан
Анна
Богдан
Ольга
Прима
Наталія
Шпак
Євген
Баеро
Юлія
Ублінських
Олександр
Фрідман
Сергій
Бураков
Ніна
Савицька
Антоніна та Олексій
Кролевець
✔️ Ольга Хайновська, мережа салонів краси «Fastline.studio», м. Київ
✔️ Марія Терехова, мережа салонів краси «Fastline.studio», м. Київ
✔️ Анна Тимофієнко, салони краси «Цирюльня на Єленській» і «Візантія», м. Кременчук.
✔️ Катерина Ровінська, мережа кабінетів косметології і лазерної епіляції «Smas Bar», м. Київ, м. Одеса, м. Дніпро
✔️ Лера Рума, салон краси «Красиво project», м. Харків
✔️ Юлія Панчук, салон краси «ФЕЯ», м. Вінниця
✔️ Анна Кравченко, мережа салонів краси «Руки-Ножиці», м. Київ
✔️ Ірина Погодіна, мережа перукарень «Експрес-стрижка» і «HAIRCUT EXPRESS», Україна, Росія, Польща, Чехія, Казахстан
✔️ Анна Богдан, академія краси «Ann Bogdan Academy», м. Київ
✔️ Микола Богдан, академія краси «Ann Bogdan Academy», м. Київ
✔️ Ольга Прима, оздоровчий спа-центр «Premium Aqua Spa», м. Київ
✔️ Наталія Шпак, оздоровчий спа-центр «Premium Aqua Spa», м. Київ
✔️ Євген Баеро, мережа салонів краси та академія «MARAMAX», м. Одеса
✔️ Юлія Ублінських, мережа б'юті-хабів «GoBeauty Studios», м. Київ, м. Запоріжжя
✔️ Олександр Фрідман, міжнародна мережа клінік косметології «9.09», м. Київ, м. Санкт-Петербург
✔️ Сергій Бураков, найбільший салон краси в Європі «HAIRHOUSE», м. Київ
✔️ Ніна Савицька, міжнародна мережа навчальних центрів і салонів краси «E.Mi», м. Київ
✔️ Антоніна Кролевець, співвласник і CEO мережі студії манікюру Bunny nail cafe, м. Київ
✔️ Олексій Кролевець, співвласник і директор із розвитку мережі студії манікюру Bunny nail cafe, м. Київ
Реєстрація
Унікальність заходу:
1.
Власники для власників
👉 Жоден коуч, тренер або консультант не може зрозуміти істинне мислення власника, підприємця, який 24/7 залучений в бізнес не тільки інтелектуально, а й фінансово
2.
Без теорії
👉 Кожен спікер говорить про реальний бізнес, про свої практичні інструменти, про те, що застосовує у своєму бізнесі і як це впливає на результат
3.
Власний досвід
👉Пройдений шлях, особисті помилки, пошук рішень та оптимальних інструментів для результативного управління власними бізнесом
ТОП-теми конференції:
▪️ Персонал
▪️ Клієнти
▪️ Маркетинг
▪️ Фінанси
▪️ Сервіс
▪️ Технології
▪️ Стандартизація
▪️ Трансформація бізнесу
▪️ Розвиток і масштабування
18 спікерів. 2 дні. 18 годин насиченого контенту. Тільки факти. Тільки реальні інструменти.
Модератор конференції - Влад Вавилов!
Кожен учасник конференції отримає для себе:
✔️ готові рішення;
✔️ перевірені, працюючі інструменти;
✔️ шаблони;
✔️ формули;
✔️ чек-листи;
✔️ зрозумілі інструкції "на всі випадки життя".
Всі доповіді побудовані за принципом success stories:
▪️ Найуспішніший кейс спікера
▪️ Ситуація або випадок, які привели до цього рішення
▪️ Недоліки та переваги впровадження
▪️ Поради про те, як запропонований інструмент адаптувати і застосувати в бізнесі учасника
Успішний національний та міжнародний досвід гарантовано – ми зібрали найцікавіші бізнес-рішення зі всієї України та країн Європи!
Детальна програма та спікери:
✔️
Лера Рума, салон краси «Красиво project», м. Харків:
Приховані фінансові ресурси б'юті бізнесу - де «заховані» ваші гроші?
▪️ Декомпозиція мети, або як ставити цілі в бізнесі правильно
▪️ Фінансове планування як базис б'юті бізнесу
▪️ Яким повинен бути інстаграм-аккаунт і його начинка, щоб потік нових клієнтів збільшувався регулярно на 35%?
▪️ Як зробити ефективну рекламу, яка буде залучати нових клієнтів, а не зливати бюджет
▪️ Як з одного нового клієнта підвищити середній чек в 2 рази
▪️ Як грамотно працювати з уже існуючою клієнтською базою
✔️
Юлія Панчук, салон краси «ФЕЯ», м. Вінниця:
Мотивація і команда
▪️ Місія або надзавдання?
▪️ Вибір співробітників за цінностями
▪️ Досягнення результатів - як оцінити внесок і цінність кожного?
▪️ Що робити, якщо настало вигорання у співробітника?
▪️ Як зробити так, щоб в бізнесі були не тільки команда надовго, а й клієнти на все життя?
▪️ Внутрішні ресурси - де брати мотивацію керівнику
✔️
Анна Кравченко, мережа салонів краси «Руки-Ножиці», м. Київ:
Як залучити покоління зумерів в салон краси
▪️ Інтереси і цінності покоління Z
▪️ Способи і майданчики для комунікації з активною молодою аудиторією
▪️ Створення контенту - як окремий спосіб комунікації
▪️ Види контенту, що використовуються в просуванні салону краси
✔️
Ольга Хайновська і Марія Терехова, мережа салонів краси «Fastline.studio», м. Київ:
Партнерство в бізнесі
▪️ Види партнерства в бізнесі
▪️ Як вибрати надійного партнера?
▪️ Переваги та недоліки партнерства
▪️ Зріле партнерство в бізнесі, бізнес на рівні експертів - надійна інвестиція
▪️ Франчайзинг - партнерство майбутнього. Як це працює
✔️
Ольга Прима і Наталія Шпак, спа-центр «Premium Aqua Spa», м. Київ:
Власник і керуючий: чи можливі безконфліктні відносини або як знайти свою людину на довгі роки. Практика VS Теорія
▪️ 10 років спільних проектів: секрет успіху очима власника і очима керуючого
▪️ Корпоративне життя і хто в ньому головний
▪️ Розподіл ролей і обов'язків: як це відбувається в реальному житті
▪️ Хто має рацію, коли різні погляди на все, що відбувається
▪️ Часткова зайнятість та інші проекти: «Допустити можна дозволити» - де правильно поставити кому?
▪️ І найголовніше - результати і перспективи такої співпраці. Огляд життя і реальних показників Premium Aqua Spa
✔️
Ніна Савицька, міжнародна мережа навчальних центрів і салонів краси «E.Mi»:
Життєвий цикл майстра в салоні краси. Утримання персоналу
▪️ Якщо є плинність персоналу, що робити?
▪️ Якщо немає плинності - чи треба щось робити?
▪️ Як вести себе керівнику на кожному етапі циклу, щоб майстри не «витікали» з салону
Власник салону = HR директор салону
▪️ Про функції HRD
▪️ Про причини плинності персоналу
▪️ Про стадії розвитку майстрів
▪️ Про психологію відносин
✔️
Катерина Ровінська, мережа кабінетів косметології і лазерної епіляції «Smas Bar», м. Київ, м. Одеса, м. Дніпро:
Як залучити й утримати клієнтів в лазерній епіляції та косметології. Реальні кейси
▪️ Як правильно упакувати Ваші послуги, щоб був повний запис?
▪️ Як правильно продавати абонементи на процедури?
▪️ Як правильно згенерувати і створювати рекламні компанії?
▪️ Який інструмент маркетингу найкраще приводить первинних клієнтів?
▪️ Робота з постійними клієнтами. Робота з запереченнями
✔️
Юлія Ублінських, мережа б'юті-хабів «GoBeauty Studios», м. Київ, м. Запоріжжя:
Як трансформувати бізнес з «всі місця в оренду» в прибуткове системне підприємство
▪️ Як назавжди позбутися від завдання залучення клієнтів, пошуку майстрів і рутини керівника салону краси?
▪️ Плюси і мінуси оренди робочих місць
▪️ Самообман або ілюзія «я тільки кризу перечекати» - у чому пастка для власника?
▪️ Чому «всі місця в оренду» - це перший крок до розвалу бізнесу?
▪️ Реальний бізнес на оренді - найуспішніший кейс трансформації бізнесу
✔️
Анна Богдан і Микола Богдан, академія краси «Ann Bogdan Academy», м. Київ:
Секс вдома і на роботі або як на любові і відносинах вибудувати успішний бренд
▪️ Робота із супутником життя - небезпечна гра, яка вб'є ваш шлюб або зробить його міцнішим
▪️ Як кризи в бізнесі та сім'ї впливають одна на одну?
▪️ Як зберегти пристрасть не тільки в ліжку, але і в бізнесі?
▪️ Як працювати спільно, долати складнощі і будувати успішний бренд?
✔️
Анна Тимофієнко, салони краси «Цирюльня на Єленській» і «Візантія», м. Кременчук:
Як не бути людиною оркестром і перестати «вмирати» на роботі
▪️ Як вибудувати систему роботи салону, щоб управляти бізнесом з будь-якої точки світу?
▪️ Де і як потрібно докладати зусилля керівнику, щоб отримувати результат від бізнесу?
▪️ Операційні завдання і точки контролю, які потрібно перевіряти регулярно, щоб рости
▪️ Зв'язок внутрішніх ресурсів керівника і розвитку бізнесу
▪️ Секрети і інструменти делегування або «Як працювати, щоб не працювати, але бізнес продовжував працювати»
✔️
Євген Баеро, мережа салонів краси та академія «MARAMAX», м. Одеса:
Феномен MARAMAX - як «замкнути» майстрів і клієнтів на собі?
▪️ Трирівневий бізнес - від «Стандарт» до «VIP» сегменту в одній структурі
▪️ Різниця в маркетингу для різних сегментів
▪️ Зростання майстра = зростання клієнта
▪️ Як розвивати свій персонал, щоб він був амбасадором бренду? Любов на рівні ДНК
✔️
Ірина Погодіна, мережа перукарських салонів «Експрес-стрижка» і «HAIRCUT EXPRESS», Україна, Росія, Польща, Чехія, Казахстан:
Європейський бізнес - в чому різниця нашого (українського) б'юті і ринку ближнього зарубіжжя?
▪️ Міфи про простоту побудови бізнесу в Європі
▪️ Що таке унікальна бізнес-модель і як її можна масштабувати від 1 до 1000 салонів?
▪️ Тонкощі роботи з персоналом в різних містах і різних країнах - як підбирати та мотивувати, щоб бізнес системно працював
▪️ Функції власника бізнесу - як ефективно управляти, коли бізнес в 5 країнах?
✔️
Сергій Бураков, найбільший салон краси в Європі «HAIRHOUSE», м. Київ:
Нічого особистого тільки бізнес
▪️ Нові технології - нові майстри. Як впроваджувати зміни і розвивати бізнес
▪️ Автоматизація процесів, яка економить сотні тисяч гривень на рік
▪️ Трансформація послуг та технологій в салонному бізнесі
▪️ Сервіс нового покоління або як перестати думати старими мірками
✔️
Олександр Фрідман, міжнародна мережа клінік косметології «9.09», м. Київ, м. Санкт-Петербург:
Динаміка трансформації фінансової моделі в побудові б'юті-бізнесу «з нуля»
▪️ Яку модель вибрати на етапі підготовки?
▪️ До чого треба бути готовим або як залишити собі право на множинні помилки
▪️ Слабкі моменти в моделі і прості шляхи вирішення складних питань
▪️ Навіщо будувати фінансову модель і намагатися полюбити цифри, коли вони все одно змінюються на кожному розі !?
▪️ Три цікавих питання, на які будуть відверті відповіді
✔️Антоніна і Олексій Кролевець, мережа студії манікюру Bunny nail cafe
Реформат студії. Як застосувати досвід ритейлу в б'юті
▪️ Що таке формат?
▪️ Як підібрати оптимальний формат в балансі заробітку і клієнтського досвіду?
▪️ Які прийоми з ритейлу легко застосувати в салоні краси?
▪️ Як формат впливає на потік клієнтів і на ваших майстрів
Реєстрація
💳
Вартість участі при оплаті в дні виставки: 6000 грн
Діють спеціальні ціна на раннє бронювання:
• до 15 вересня - 4150 грн
• до 20 вересня - 4900 грн
* При оплаті 3-х квитків відразу - 1 квиток на конференцію адміністраторів у подарунок;
* При оплаті 5-ти квитків відразу - 2 квитки на конференцію адміністраторів у подарунок;
У вартість входить:
✔️Участь в 2-х денній конференції
✔️Блокнот, ручка
✔️Роздатковий матеріал від спікерів, спонсорів і партнерів заходу в друкованому вигляді.
✔️Спеціальні ціни на обслуговування та / або знижки на індивідуальні консультації спікерів і партнерів конференції
✔️Два кава-брейки в кожен день конференції (кава, чай, печиво / круасани, фрукти).
✔️ Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції
Місце проведення: Україна, м. Київ, Броварський проспект, 15, Міжнародний виставковий центр
Організатор: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Beauty HR center
Директор: Оксана Палагеча (Oksana Palagecha)
beautyevents.com.ua
Слідкуйте за новинами конференції в соціальних мережах
Партнери: