Конференція «Як створити і розвивати успішний бізнес в індустрії краси»
В рамках міжнародної виставки індустрії краси InterCHARM Україна
24 вересня 2021
10:00 - 18:00
Зал: Павільйон №1, Зал №4 (вхід 1С зі сторони Novus, мінус перший поверх)
Реєстрація: Павільйон №1, вхід 1С (зі сторони Novus)
Для кого: підприємців-початківців і тих, хто тільки планує відкривати свій салон краси
Спікери конференції:
Світлана Максимова
Ольга Хайновська
Юлія Шевєльова
Павло Грінішин
Сергій Мотуз
Оксана Палагеча
Катерина Ровінска
Владислав Вавілов
Модератор конференції - Павло Грінішин
ТОП-теми конференції:
1. Вибір ніші, позиціонування, «упаковка бренду»:
-
Розробка концепції і вибір ніші
-
Бренд-бук. Візуалізація салону краси
-
Як відрізнятися від інших - дизайн, стиль, позиціонування онлайн та офлайн
2. Юридичні тонкощі роботи в індустрії краси:
-
Види підприємницької діяльності - як вибрати і де зареєструвати
-
Як перейти на іншу форму і оптимізувати податки
-
Обов'язкові документи, правила, інструкції, приклади документів для роботи і їх заповнення
3. Ціноутворення та фінанси в бізнесі:
-
Бізнес-план і його головні завдання
-
Ціноутворення – як сформувати ціну на послуги. Собівартість, маржа і чистий прибуток бізнесу
-
Витрати - постійні і змінні
-
Фонд оплати праці: види систем формування заробітних плат, нарахування та утримання
-
Інструменти оцінки динаміки витрат і доходів підприємства та окремо взятих послуг
4. Вибір постачальників і обладнання:
-
Як не потрапити на маркетингові виверти брендів
-
Правила роботи з постачальниками
-
Обов'язкові документи і сертифікати на продукцію
-
Договори з постачальниками і «нюанси», на які варто звертати увагу в роботі
5. Підбір персоналу та сформування команди:
-
Джерела підбору персоналу
-
Тонкощі проведення співбесіди з різними фахівцями
-
Адаптація та навчання майстрів
-
Кар'єрне зростання майстра – як вибудовувати відносини на довго
6. Залучення і утримання клієнтів:
-
Маркетинг в салоні краси. Зовнішній і внутрішніх маркетинг – в чому відмінності
-
Канали залучення клієнтів і робота з соціальними мережами, яка необхідна для нового салону
-
Інструменти залучення і утримання клієнтів, які працюють на 100%
7. Продажі, сервіс, програми лояльності:
-
Що таке якісний сервіс
-
Як збільшити середній чек клієнта
-
Як правильно вибудувати систему продажів в салоні краси і заробляти більше?
-
Як вибудувати довгострокові відносини з клієнтами
8. Етапи розвитку салону краси:
-
Масштабування в мережу салонів - коли, як і навіщо?
-
Франшиза власного бренду - модний тренд чи новий рівень
-
Інші варіанти розвитку, які варто врахувати при запуску салону краси
Вартість участі:
Діють спеціальні ціни на раннє бронювання:
до 15 серпня - 1100 грн
до 31 серпня - 1250 грн
до 15 вересня - 1500 грн
до 20 вересня - 1950 грн
При оплаті в дні виставки: 2500 грн
У вартість входить:
-
Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції
-
Спеціальні ціни на обслуговування та знижки на наступні заходи спікерів і партнерів конференції
-
Блокнот, ручка
-
Роздатковий матеріал від спонсорів і партнерів
-
Участь у конференції
Рєстрація
Організатор: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Beauty HR center
Директор: Оксана Палагеча (Oksana Palagecha)
тел. +380974828878, +380932981828
beautyevents.com.ua
Слідкуйте за новинами в соціальних мережах
Партнери: