XX Ювілейна міжнародна виставка індустрії краси
22-24 вересня 2021 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський проспект, 15

Як створити і розвивати успішний бізнес в індустрії краси


Конференція «Як створити і розвивати успішний бізнес в індустрії краси»

В рамках міжнародної виставки індустрії краси InterCHARM Україна

24 вересня 2021

10:00 - 18:00  
 

Зал: Павільйон №1, Зал №4 (вхід 1С зі сторони Novus, мінус перший поверх)

Реєстрація: Павільйон №1, вхід 1С (зі сторони Novus)
 

Для кого: підприємців-початківців і тих, хто тільки планує відкривати свій салон краси
 
Спікери конференції:
 

Світлана Максимова

Ольга Хайновська

Юлія Шевєльова

Павло Грінішин

Сергій Мотуз

Оксана Палагеча

Катерина Ровінска

Владислав Вавілов

Модератор конференції - Павло Грінішин

ТОП-теми конференції:

1. Вибір ніші, позиціонування, «упаковка бренду»:
 
  • Розробка концепції і вибір ніші
  • Бренд-бук. Візуалізація салону краси
  • Як відрізнятися від інших - дизайн, стиль, позиціонування онлайн та офлайн
2. Юридичні тонкощі роботи в індустрії краси:
 
  • Види підприємницької діяльності - як вибрати і де зареєструвати
  • Як перейти на іншу форму і оптимізувати податки
  • Обов'язкові документи, правила, інструкції, приклади документів для роботи і їх заповнення
3. Ціноутворення та фінанси в бізнесі:
 
  • Бізнес-план і його головні завдання
  • Ціноутворення – як сформувати ціну на послуги. Собівартість, маржа і чистий прибуток бізнесу
  • Витрати - постійні і змінні
  • Фонд оплати праці: види систем формування заробітних плат, нарахування та утримання
  • Інструменти оцінки динаміки витрат і доходів підприємства та окремо взятих послуг
4. Вибір постачальників і обладнання:
 
  • Як не потрапити на маркетингові виверти брендів
  • Правила роботи з постачальниками
  • Обов'язкові документи і сертифікати на продукцію
  • Договори з постачальниками і «нюанси», на які варто звертати увагу в роботі
5. Підбір персоналу та сформування команди:
 
  • Джерела підбору персоналу
  • Тонкощі проведення співбесіди з різними фахівцями
  • Адаптація та навчання майстрів
  • Кар'єрне зростання майстра – як вибудовувати відносини на довго
6. Залучення і утримання клієнтів:
 
  • Маркетинг в салоні краси. Зовнішній і внутрішніх маркетинг – в чому відмінності
  • Канали залучення клієнтів і робота з соціальними мережами, яка необхідна для нового салону
  • Інструменти залучення і утримання клієнтів, які працюють на 100%
7. Продажі, сервіс, програми лояльності:
 
  • Що таке якісний сервіс
  • Як збільшити середній чек клієнта
  • Як правильно вибудувати систему продажів в салоні краси і заробляти більше?
  • Як вибудувати довгострокові відносини з клієнтами
8. Етапи розвитку салону краси:
 
  • Масштабування в мережу салонів - коли, як і навіщо?
  • Франшиза власного бренду - модний тренд чи новий рівень
  • Інші варіанти розвитку, які варто врахувати при запуску салону краси
 
Вартість участі:
 
Діють спеціальні ціни на раннє бронювання:
 
до 15 серпня - 1100 грн
до 31 серпня - 1250 грн
до 15 вересня - 1500 грн
до 20 вересня - 1950 грн  
 
При оплаті в дні виставки: 2500 грн  
 
У вартість входить:
 
  1. Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції
  2. Спеціальні ціни на обслуговування та знижки на наступні заходи спікерів і партнерів конференції
  3. Блокнот, ручка
  4. Роздатковий матеріал від спонсорів і партнерів
  5. Участь у конференції
 
Рєстрація

Організатор: Центр підбору та навчання персоналу для підприємств індустрії краси Beauty HR center

Директор: Оксана Палагеча (Oksana Palagecha)

тел. +380974828878, +380932981828

beautyevents.com.ua


   Слідкуйте за новинами в соціальних мережах

Партнери:

 

spu.png