Сьогодні виставки набувають абсолютно особливий статус, обумовлений нинішньою економічною ситуацією. Вони дають чітке уявлення, хто з компаній залишився «на плаву», а хто пішов з ринку, які ніші звільнилися, і як слід планіроваmь свою тактику і стратегію в нових реаліях.
Статистика підтверджує:
-
Витрати на укладання угоди при зустрічі на виставці в середньому на 40% нижче, ніж без участі у виставці;
-
90% представників компаній, відповідальних за прийняття рішень, назвали виставки найкращим джерелом інфорaмаціі при здійсненні закупівель;
-
демонстрація продукції на виставці в 6 разів більше впливає на продажі, ніж інші засоби просування;
-
візуальний ефект від виставкового зразка може тривати до 14 тижнів.
-
Кого немає на виставці, того - немає на ринку: Маркетинг на користь виставок
-
Крім бізнесу участь у виставці дозволить Вам:
-
Заявити про себе як про успішної компанії.
-
Ви можете подивитись більше про клієнтів і їх очікуваннях.
-
Отримати негайний відгук про продукцію і реакцію про підприємство.
-
Створити та розширити БД контактів на перспективу.
-
Вивчити ринок і конкуренцію на ньому, оцінити маркетинговий потенціал підприємства.
-
Йти в ногу з інноваціями та новими технологіями.
-
Зберігати свою присутність на ринку.
-
Визначити можливих агентів і дистриб'юторів.
-
Ініціювати створення альянсів.
-
Здійснювати пошук нових кадрів.
Участь у виставці дасть Вам можливість:
-
Знайти нових байєрів / замовників.
-
Підвищувати лояльність клієнтів.
-
Оновлювати контакти з колишніми байерами / замовниками.
-
Вивести на ринок нові товари або послуги.
-
Продемонструвати і просунути на ринок весь спектр продукції і послуг.
-
Прискорити процес продажів.
-
Створити імідж своєї фірми і імідж бренду.
-
Зміцнити PRs.
-
Залучити інтерес з боку ЗМІ.
Як вибрати виставку
Вибір виставки повністю залежить від маркетингових завдань Вашої компанії.
Щоб визначити доцільність участі в тій чи іншій виставці дайте оцінку виставці за наступними критеріями:
-
тематика виставки
-
формат виставки (b2b, b2c);
-
досвід і репутація організатора виставки;
-
терміни проведення виставки;
-
місце проведення виставки, інфраструктура виставкового майданчика;
-
рекламна кампанія виставки;
-
кількісний і якісний склад учасників виставки;
-
кількісний і якісний склад відвідувачів виставки;
-
площа виставки (нетто);
-
офіційна підтримка виставки;
-
наукова і ділова програма виставки;
-
наявність свідоцтва аудиторської перевірки статистичних показників виставкового заходу;
-
наявність знаків виставкових асоціацій (UFI і ін.);
-
вартість участі;
-
дані аудиту минулої виставки
У будь-якому випадку виставки слід розглядати як складову частину Вашої комплексної маркетингової політики. Якщо Ваш бюджет дозволяє участь тільки в одній профільній виставці, наведені вище рекомендації дозволять Вам зробити правильний вибір. Якщо ж Ваша виставкова діяльність не обмежується одним заходом, Ви можете добитися від виставок максимального результату.